SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa

Hazánkban az 1983-ban történt alapítás után először Battonyán (1986), majd Kecskeméten (1990) és Kőszegen (1993) jöttek létre SOS gyermekfalvak 10-12 családi házzal és saját háztartásukban élő nevelőszülői családokkal. 1994-ben megnyílt a szegedi, 2003-ban a séi, 2012-ben a kecskeméti, 2014-ben pedig a helvéciai ifjúsági ház. 2015-ben nyitottuk meg a kecskeméti gyermekek átmeneti otthonát illetve a battonyai gyermekfalut átköltöztettük Orosházára. Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa által fenntartott hálózatokban és ifjúság házakban ma közel 400 gyermek és fiatal él. Családmegerősítő programokat működtetünk mintegy 100 gyermek családjai számára Battonyán, Orosházán és Kecskeméten.

Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványának vezetősége:

 

Gosztonyi Gábor

ügyvezető igazgató


„Több, mint harminc év üzleti életben szerzett tapasztalatomat számomra öröm minden nap a gyerekek érdekében kamatoztatni.”

Farkas Attila

területi igazgató

Már több, mint húsz éve tapasztalom, hogy mindenkiben ott lakik az életrevalóság. Hol társként, hol apaként, hol szakemberként. Munkatársaimmal azon dolgozunk, hogy a gyerekek és családok életrevalóságának  megerősítése olyan közös munka legyen, amely mindannyiunkat gazdagít.

 

Gagyi Róbert

területi igazgató 

"Közel húsz éve a gyermekvédelemben dolgozva naponta tapasztalom, hogy mennyit lehet tanulni a gondjainkra bízott gyerekektől az élet értelméről. A legnagyobb ajándék, amit nekik adhatunk a felelősségtudat és a szabadságvágy. Munkatársaimmal azon dolgozunk, hogy az SOS-ben nevelkedő gyerekek életrevaló felnőttekké váljanak.”
 

Kindla Krisztina

HR igazgató

"Több mint 10 éve dolgozom HR területen és szerencsésnek mondhatom magam, mert nagyon szeretem a szakmámat. Az SOS-nél ráadásul minden nap a gyerekekért dolgozhatok.” 
 

Kiss Gergely

területi igazgató | Kecskemét

"Azért dolgozom itt, mert büszkeséggel tölt el, hogy olyan gyerekek boldogulását segíthetem, akik az átlagosnál jóval kevesebb esélyt kaptak az életben. Fantasztikus érzés, hogy elhivatott, tenni akaró felnőttek állnak mellettem és gyermekmosolyok hálálják meg erőfeszítéseimet."
 
 

Romet-Balla Ágnes

adománygyűjtési és kommunikációs igazgató

„2011-ben találkozott össze életemben először a munka a gyerekek ügyeivel és azóta érzem azt, hogy megtaláltam a helyemet. Hiszem, hogy minden gyerek megérdemli a boldog gyerekkort és tudom, hogy sokuknak olyan felnőttek segítségére van szükségük, mint amilyenek az SOS-nél dolgozó kollegák is. Velük és az adományozókkal tehetünk értünk. Minket - engem - ez motivál.” 
 

Szilvási Léna

gyermekvédelmi programigazgató

"1983 óta dolgozom családokkal. Érdeklődésem középpontjában mindig azok a családok álltak, akik nehéz körülmények között nevelték gyerekeiket. Tőlük tanultam a legtöbbet. Ezt a tudásomat szeretném hasznosítani az alapítvány szolgáltatásainak fejlesztésénél is."
 

Vámosi Krisztina

pénzügyi és működtetési igazgató

"Az alapítvány jelmondatával azonosulva, célom a stabil működési és pénzügyi hátteret biztosítani."
 
 

Koordinációs Iroda Budapest


A budapesti székhelyű Koordinációs iroda közvetítő szerepet tölt be a nemzetközi szervezet (SOS Kinderdorf International) és a helyi programok között. A Koordinációs Iroda feladata biztosítani azt, hogy a hazai programok a hazai szabályozással összhangban és a nemzetközi szervezet által kidolgozott minőségi szempontoknak megfelelően működjenek és fejlődjenek.Továbbá, hogy adománygyűjtéssel, az emberi erőforrás magas szintű menedzselésével és egységes pénzügyi  rendszerrel  segítse a szervezet céljainak megvalósítását.