Panaszkezelési tájékoztató

Az információnyújtás rendje, módozatai

Hivatalos iratainkba való betekintés lehetősége mindenki számára adott. Iratainkba való betekintésre budapesti irodánkban, munkaidőben, előzetes bejelentkezés alapján van lehetőség.

Kapcsolatfelvétel postai úton:
1094 Budapest, Angyal utca 1-3.
1043 Budapest, Pf. 838.

Kapcsolatfelvétel telefonon:
+36 1 301 3160

Kapcsolatfelvétel e-mail-ben:
adomanyinfo@sos.hu | támogatásokkal kapcsolatban

Az iroda nyitvatartási rendje:
H-P: 09:00 – 16:00

Panasztevő jogai
  • Joga van arra, hogy panaszt tegyen a fenti csatornákon (írásban a fenti email és levelezési címen, illetve telefonon),
  • Joga van arra, hogy névtelen – anonim maradjon a folyamat során,
  • Joga van ahhoz, hogy a lenti folyamat alapján meghatározott időn belül panasza kivizsgálásra kerüljön és panaszára választ kapjon
A panaszkezelés menete

A postai úton érkezett panaszokat beérkezésükkor iktatjuk, az e-mailek beérkezési dátuma az e-mail fejlécében rögzített. A panaszok elbírálásának folyamata a következő: a panasz a beérkezést követően a koordinációs iroda érintett munkacsoportjának vezetőjéhez kerül, aki szükség esetén a panasz kezelésébe bevonja a ügyvezető igazgatót.

A panasz kivizsgálása legkésőbb a beérkezést követő munkanapon megkezdődik.

A kivizsgálás eredményéről, a panasz kezelésének módjáról a panaszt benyújtó a kivizsgálás befejeztével (maximum 5 munkanap, eltérő esetben a panaszt benyújtó értesítést kap az eljárás időtartamának meghosszabításáról, illetve annak okáról) a panasztételi csatornán (postai úton vagy e-mailben) tájékoztatást kap a kivizsgálás eredményéről.

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. Részletes leírás

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close