
Válassza az Oldal lehetőséget
Kapcsolatfelvétel postai úton:
1095 Budapest Boráros tér, 4. lépcsőház 4. emelet 1/7.
1463 Budapest, Postafiók 838.
Kapcsolatfelvétel telefonon:
+36 1 301 3160
Kapcsolatfelvétel e-mail-ben:
adomanyinfo@sos.hu | támogatásokkal kapcsolatban
Az iroda nyitvatartási rendje:
H-P: 09:00 – 16:00
A postai úton érkezett panaszokat beérkezésükkor iktatjuk, az e-mailek beérkezési dátuma az e-mail fejlécében rögzített. A panaszok elbírálásának folyamata a következő: a panasz a beérkezést követően a koordinációs iroda érintett munkacsoportjának vezetőjéhez kerül, aki szükség esetén a panasz kezelésébe bevonja a ügyvezető igazgatót.
A panasz kivizsgálása legkésőbb a beérkezést követő munkanapon megkezdődik.
A kivizsgálás eredményéről, a panasz kezelésének módjáról a panaszt benyújtó a kivizsgálás befejeztével (maximum 5 munkanap, eltérő esetben a panaszt benyújtó értesítést kap az eljárás időtartamának meghosszabításáról, illetve annak okáról) a panasztételi csatornán (postai úton vagy e-mailben) tájékoztatást kap a kivizsgálás eredményéről.