A munkakör célja:

Felkutatja a magyarországi SOS Gyermekfalvak program tevékenységéhez közelálló támogatási lehetőségeket, és mérlegeli a projekt megvalósíthatóságát a szervezet más területen dolgozó csoportjaival együttműködve. Irányítja a projekt megvalósítását és felel a pénzügyi adminisztrációért.

Főbb feladatok

  • Elkötelezett szószólója a projektalapú működésnek
  • Támogatja a kollégákat abban, hogy a szakmai feladatokat projektkeretek között végezzék
  • Keresi a pályázati lehetőségeket
  • Végigkíséri a teljes projekt életciklust (pályázástól – ellenőrzésig)
  • Naprakész tudása van a finanszírozási lehetőségekről
  • Szorosan együttműködik a különböző szervezeti egységekkel
  • Nemzetközi projektek megvalósítását koordinálja
  • Rendszeresen beszámol a felügyelete alá tartozó projektek előrehaladásáról
  • Kapcsolatot tart a nemzetközi szervezettel

Elvárásaink:

  • Felsőfokú végzettség elsősorban gazdasági és/vagy pénzügyi területen
  • Hasonló munkakörben szerzett min. 2 év munkatapasztalat
  • Felhasználói szintű számítógép ismeretek, kiemelkedő excel tudás (Word, Excel, Power Point)
  • „B” kategóriás jogosítvány
  • Magabiztos kommunikáció (írásban és szóban is) angol nyelven
  • Nagyon jó problémamegoldó készség
  • Jó kommunikációs- és kapcsolatteremtő képesség.
  • Önálló, pontos, precíz munkavégzés.
  • Büntetlen előélet

Előnyt jelent:

  • Szociális szektorban szerzett jártasság

A munkavégzés helye:

  • Budapest

Amit ajánlunk:

  • Változatos és kihívásokkal teli feladatok egy nemzetközi munkakörnyezetben
  • Barátságos, támogató munkahelyi légkör
  • Értékes szakmai kapcsolatrendszer kiépítése az alapítvány szakmai csapatával és a partnerszervezetekkel
  • Lehetőség bevonódásra az alapítvány nemzetközi munkájába is
  • A szakmai továbbképzések anyagi támogatása

Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el magyar fényképes, szakmai önéletrajzát és motivációs levelét legkésőbb 2024. december 20-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu