Főbb feladatok és felelősségek:

  • Projekttervek megírása, nyomon követése és dokumentálása, erőforrások tervezése
  • Projektkalkulációkban való aktív részvétel
  • Projektelemzések, jelentések készítése, véleményezése
  • Ingatlanportfólió átalakításával (vétel, felújítás, értékesítés) kapcsolatos projektfeladatok
  • Digitális átalakuláshoz kapcsolódó fejlesztések, projektek előkészítése, koordinálása
  • Projektek idő- és feladattervének követése, folyamatos aktualizálása, hatékonyságának ellenőrzése, belső folyamatok felügyelete
  • Szoros szakmai együttműködés és koordináció a projektvezetőkkel

Elvárások:

  • Felsőfokú végezettség (előny: közgazdasági és/vagy pénzügyi területen)
  • Legalább 5 éves munkatapasztalat (lehetőleg 2 év projekt területen)
  • Számítógép magabiztos használata, kiemelten excel (MS Office)
  • Logikus és strukturált gondolkodásmód, kiváló problémamegoldó képesség
  • Precíz, önálló munkavégzés
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Képesség a projektek szakmai tartalmának átlátására
  • B kategóriás jogosítvány ( vezetési tapasztalat és rutin is)

Előnyt jelent:

  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Informatikai véna, ismeretek
  • Működtetés és ingatlan üzemeltetés, kezelés terén tapasztalat

A munkavégzés helye:

  • Szeged, Kecskemét, vagy Budapest

Amit ajánlunk:

Változatos és kihívásokkal teli feladatok egy nemzetközi munkakörnyezetben
Értékes szakmai kapcsolatrendszer kiépítése az alapítvány szakmai csapatával és a partnerszervezetekkel
Támogató, együttműködő csapat, és barátságos munkahelyi légkör.

Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el magyar, fényképes, szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével legkésőbb 2021. szeptember 15-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu