Munkakör célja:

Az alapítvány minden földrajzi területén (Kecskemét, Szeged, Orosháza, Kőszeg, Budapest) található ingatlanok folyamatos és zökkenőmentes működtetésének biztosítása (karbantartás, ingatlanok bérbeadása, gépkocsi flotta és biztosításokkezelése), ellenőrzése, nyomon követése. Az előre látható működtetési kockázatok és problémák időben való jelzése a pénzügyi és működtetési igazgató felé.

Főbb feladatok:

  • Éves működtetési terv elkészítése, teljesítésének, felhasználásának figyelemmel kisérése;
  • Ingatlanok bérbeadásával kapcsolatos feladatok teljeskörű ellátása;
  • Szerződések előkészítése, szövegezése, tárgyalásokon való aktív részvétel;
  • Kacsolódó belső szabályozók elkészítésében való közreműködés;
  • Hatósági ellenőrzéseken való részvétel, jelentések készítése, koordinálása;
  • Adatok kezelése, nyilvántartások vezetése, statisztikai jelentések elkészítése;
  • Beruházások előkészítése, igényfelmérés, árajánlatok bekérése, elbírálás előkészítése, kivitelezés koordinálása, beszámoló elkészítése,
  • Leltározásokban való részvétel;
  • Gépjárműflotta teljes körű ügyintézése;
  • Biztosítások teljeskörű ügyintézése
  • Minden területen a karbantartók munkájának támogatása, nyomon követése.

Elvárásaink a leendő kollégánk felé:

  • Felsőfokú végzettség (előny közgazdasági, műszaki területen);
  • Legalább 3 év releváns szakmai tapasztalat (ingatlanok üzemeltetése, bérbeadása);
  • Magabiztos felhasználó szintű számítógépes ismeretek, kiemelkedő Excel tudás;
  • Alapos ismeretek a vonatkozó törvények és jogszabályok tekintetében;
  • Precizitás, megbízhatóság, önálló munkavégzési képesség;
  • Elemzői készségek, rendszerszemlélet;
  • Jó kommunikációs, tárgyalási és kiváló problémamegoldó készség;
  • Kezdeményező, együttműködő személyiség;
  • B kategóriás jogosítvány, mert a feladatok ellátása utazással jár;

Előnyt jelent:

  • Középfokú, aktív angol nyelvtudás (szóban és írásban);
  • Pályázatok, projektek területén szerzett tapasztalat;
  • Nemzetközi cégnél szerzett tapasztalat;
  • Gyermekvédelmi terület ismerete;
  • Nonprofit szférában szerzett tapasztalat.

A munkavégzés helye:

  • Kecskemét

Amit ajánlunk:

  • Változatos és kihívásokkal teli feladatokat egy nemzetközi szervezetben.
  • Támogató, együttműködő csapat és barátságos munkahelyi légkör.

Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el fényképes magyar szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével legkésőbb 2022. február 06-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu