Keressük új irodavezető munkatársunkat családias légkörű budapesti irodánkba, aki segítőkész, talpraesett, és szívesen támogatja a mindennapjainkat. Fontos, hogy hetente legalább 4 napot az irodában jelen kell lenni, hiszen itt mindig történik valami.

Gyere és csatlakozz barátságos és jó hangulatú csapatunkhoz, hogy egy jó ügy érdekében dolgozhass egy kiváló csapatban!

Főbb feladatok

  • Az iroda fenntartásával, működtetésével kapcsolatos feladatok szervezése, intézése, elvégzése;
  • Jegyzőkönyvek, jelentések elkészítése;
  • Postázási, irattározási és iktatási feladatok elvégzése;
  • Kapcsolattartás a szolgáltatókkal, szállítókkal (pl. takarító céggel, szervizekkel…stb.);
  • Házipénztár kezelése;
  • Rendelések/beszerzési feladatok intézése, mint például: irodaszer, konyhai eszközök, bútorok, tisztítószer, kávé, tea, gyümölcs stb.;
  • Az ügyvezető igazgató és a pénzügyi csapat munkájának támogatása;
  • Vendégek fogadása, telefonközpont kezelése;
  • Az irodai gépkocsikhoz kapcsolódó ügyintézés (szervizek, karbantartás);
  • A céges / dolgozói mobiltelefon flotta intézése, nyilvántartása;
  • Külföldi kiküldetéssel kapcsolatos valutaigénylés, napidíjjal kapcsolatos teendők ellátása.

Elvárásaink

  • Min. 2-3 év releváns szakmai tapasztalat;
  • Min. középfokú végzettség;
  • Magabiztos felhasználó szintű számítógépes ismeretek;
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás;
  • B kategóriás jogosítvány (vezetési tapasztalat és rutin is);
  • Kedves, barátságos, segítőkész, megoldás fókuszú, proaktív személyiség;
  • Rugalmasság, hiszen szinte minden nap hoz valami újdonságot;
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés;
  • Precizitás, megbízhatóság;
  • Jó kommunikációs és szervező készség.

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség;
  • Nemzetközi cégnél és / vagy nonprofit szférában szerzett tapasztalat;
  • Pénzügyi és adminisztrációs területen szerzett gyakorlat.

A munkavégzés helye és foglalkoztatás:

  • Budapest 9. kerület;
  • Teljes vagy részmunkaidő (6 óra) is lehetséges, kérem jelezze a pályázatában!

Amit ajánlunk:

  • Barátságos munkahelyi légkört és támogató csapatot.
  • Családbarát munkahelyet és hosszútávú munkalehetőséget.
  • Változatos és kihívásokkal teli feladatokat.

Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el magyar fényképes, szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igénye megjelölésével legkésőbb 2025. április 25-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu.