Munkakör célja:

Meghatározni majd megvalósítani a szervezet digitális fejlődésének irányát, céljait és kereteit a digitális stratégia megalkotásával. A digitális stratégia feladata biztosítani az alapítvány versenyképességét és rugalmas működtethetőségét a digitális területen (új digitális adománygyűjtési csatornák feltérképezése, az online dokumentum kezelés továbbfejlesztése, adatbiztonság növelése, adminisztratív munkafolyamatok egyszerűsítése stb..) Az informatikai vezető az igazgató irányítása mellett dolgozik, 1-2 fős kis csapattal.

Főbb feladatok:

  • Az alapítvány IT szolgáltatásának fejlesztése, felhasználóbarát, mérhető, gyors és lekövethető rendszer kialakítása és működtetése
  • Szervezeten belüli fejlesztések szakmai támogatása
  • Gyerekek, fiatalok biztonságos digitális jelenlétének támogatása
  • Adománygyűjtési, HR, pénzügyi és szakmai tevékenységünk digitális támogatása, új lehetőségek, fejlesztési irányok meghatározása és megvalósítása együttműködve a területen dolgozó munkatársakkal
  • Információbiztonsági audit intézkedési tervének végrehajtása
  • Digitalizációhoz kapcsolódó pályázati lehetőségek becsatornázása a digitális stratégia elvárásaihoz
  • Együttműködés a nemzetközi SOS-el
  • Informatikai eszközök megrendelésének szakmai támogatása
  • Üzemeltető kollég(ák) bevonásával PC-k, mobil eszközök telepítése, tesztelése, problémaelhárítása, támogatása
  • Felelős az éves költségvetés megtervezéséért és végrehajtásáért

Elvárásaink a leendő kollégánk felé:

  • Felsőfokú végezettség (előny: informatikai és/vagy közgazdasági területen)
  • Legalább 5 éves munkatapasztalat IT területen (lehetőleg 2 év projekt területen)
  • Legalább 2 éves tapasztalat vezetői munkakörben
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Logikus és strukturált gondolkodásmód, kiváló problémamegoldó képesség
  • Precíz, önálló munkavégzés
  • Kezdeményező, együttműködő személyiség
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Képesség a projektek szakmai tartalmának átlátására
  • B kategóriás jogosítvány ( vezetési tapasztalat és rutin is)

Előnyt jelent:

  • Nemzetközi cégnél szerzett tapasztalat;
  • Gyermekvédelmi terület ismerete;
  • Nonprofit szférában szerzett tapasztalat.

A munkavégzés helye:

  • Kecskemét, Budapest és/vagy Szeged
  • A feladatok többsége végezhető otthonról

Amit ajánlunk:

  • Változatos és kihívásokkal teli feladatokat egy nemzetközi szervezetben.
  • Támogató, együttműködő csapat és barátságos munkahelyi légkör.
  • Home office lehetősége
  • Akár azonnali kezdéssel várjuk új munkatársunkat

Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el fényképes magyar és angol szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével legkésőbb 2022. május 22-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu