Munkakör célja:
Meghatározni majd megvalósítani a szervezet digitális fejlődésének irányát, céljait és kereteit a digitális stratégia megalkotásával. A digitális stratégia feladata biztosítani az alapítvány versenyképességét és rugalmas működtethetőségét a digitális területen (új digitális adománygyűjtési csatornák feltérképezése, az online dokumentum kezelés továbbfejlesztése, adatbiztonság növelése, adminisztratív munkafolyamatok egyszerűsítése stb..) Az informatikai vezető az igazgató irányítása mellett dolgozik, 1-2 fős kis csapattal.
Főbb feladatok:
- Az alapítvány IT szolgáltatásának fejlesztése, felhasználóbarát, mérhető, gyors és lekövethető rendszer kialakítása és működtetése
- Szervezeten belüli fejlesztések szakmai támogatása
- Gyerekek, fiatalok biztonságos digitális jelenlétének támogatása
- Adománygyűjtési, HR, pénzügyi és szakmai tevékenységünk digitális támogatása, új lehetőségek, fejlesztési irányok meghatározása és megvalósítása együttműködve a területen dolgozó munkatársakkal
- Információbiztonsági audit intézkedési tervének végrehajtása
- Digitalizációhoz kapcsolódó pályázati lehetőségek becsatornázása a digitális stratégia elvárásaihoz
- Együttműködés a nemzetközi SOS-el
- Informatikai eszközök megrendelésének szakmai támogatása
- Üzemeltető kollég(ák) bevonásával PC-k, mobil eszközök telepítése, tesztelése, problémaelhárítása, támogatása
- Felelős az éves költségvetés megtervezéséért és végrehajtásáért
Elvárásaink a leendő kollégánk felé:
- Felsőfokú végezettség (előny: informatikai és/vagy közgazdasági területen)
- Legalább 5 éves munkatapasztalat IT területen (lehetőleg 2 év projekt területen)
- Legalább 2 éves tapasztalat vezetői munkakörben
- Magabiztos angol nyelvtudás
- Logikus és strukturált gondolkodásmód, kiváló problémamegoldó képesség
- Precíz, önálló munkavégzés
- Kezdeményező, együttműködő személyiség
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód, kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- Képesség a projektek szakmai tartalmának átlátására
- B kategóriás jogosítvány ( vezetési tapasztalat és rutin is)
Előnyt jelent:
- Nemzetközi cégnél szerzett tapasztalat;
- Gyermekvédelmi terület ismerete;
- Nonprofit szférában szerzett tapasztalat.
A munkavégzés helye:
- Kecskemét, Budapest és/vagy Szeged
- A feladatok többsége végezhető otthonról
Amit ajánlunk:
- Változatos és kihívásokkal teli feladatokat egy nemzetközi szervezetben.
- Támogató, együttműködő csapat és barátságos munkahelyi légkör.
- Home office lehetősége
- Akár azonnali kezdéssel várjuk új munkatársunkat
Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el fényképes magyar és angol szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével legkésőbb 2022. május 22-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu