A munkakör célja

  •  Országos ifjúsági program kialakításában való részvétel az elfogadott stratégia alapján.
  • Az Ifjúsági program működésének biztosítása a magyar törvényeknek, a nemzetközi szervezet vonatkozó előírásainak, és az SOS-Gyermekfalvak Magyarországi Alapítványának szabályozói, sztenderdjei és egyéb kapcsolódó rendelkezéseinek megfelelően.
  • Az országos Ifjúsági Program működésének szervezése, ellenőrzése, a szakmai munka magas színvonalának biztosítása.
  • Az Alapítvány vezetősége tagjaként képviselni az ifjúsági programot és a fiatalok érdekeit a szervezeten belül.

Főbb kihívások, amelyek munkád során jelentkezni fognak:

  • Egy kecskeméti lakásotthon, szombathelyi utógondozói otthon és az ország más településein (pl. Kecskemét, Szeged, Szombathely) ehhez kapcsolódó külső férőhelyek kialakítása és működésének biztosítása;
  • A lakás- és utógondozói otthonba, illetve a külső férőhelyekre bekerülő fiatalok közvetlen nevelési és gondozási feladatainak meghatározása, megszervezése, irányítása, az önálló életre való felkészítés biztosítása;
  • Támogatások felhasználásának szakmai alátámasztása;
  • A gyermeki jogok érvényesülésének biztosítása.
  • A vonatkozó törvényi háttér változásainak ismerete és alkalmazása, a vezetett szervezeti egység törvényes és szakszerű működésének biztosítása.
  • Szakmai anyagok elkészítése, megvalósítása, és ellenőrzése.
  • Hatósági ellenőrzéseken való részvétel, jelentések készítése, koordinálása.
  • Kapcsolattartás a társszervekkel, eleget téve a jogszabályokban meghatározott és belső jelentési kötelezettségeknek.
  • Részvétel a költségvetés elkészítésében, felelősség annak betartásáért és hatékony felhasználásáért;
  • Gyermekjogi egyezmények és az SOS által is elfogadott értékek közvetítése a gyermekek/fiatalok és a munkatársak felé;
  • Éves terv beszámoló elkészítése az ifjúsági program működéséről.

Olyan szakember jelentkezését várjuk, aki:

  • Felsőfokú humán és/vagy társadalomtudományi végzettséggel (pl. szociális, pedagógiai, pszichológiai, szociológiai,) rendelkezik (a 15/1998.NM rendeletnek megfelelően)
  • Kiváló vezetői képességekkel rendelkezik és ideális esetben legalább 3 éves vezetői tapasztalata van a szociális szektorban, lehetőleg gyermek- és ifjúságvédelmi területen;
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik;
  • Magabiztos angol nyelvtudása van.
  • Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismerettel rendelkezik;
  • Egy megújuló szervezet vezető beosztású munkatársaként képes modellt nyújtani mind a gyerekek, mind a felnőttek számára, továbbá belső igénye van a fejlődésre, tanulásra és a szakmai fejlődés feltételeinek megteremtésére;
  • Képes a közösség motorjaként egy gyerekekkel, fiatalokkal és felnőttekkel való motiváló, közösségépítő együttműködés fenntartására és fejlesztésére;
  • Nagy munkabírású és jó stressztűrő képességgel is rendelkezik;
  • Jó fellépésű, kifejezetten dinamikus egyéniség;
  • Magas szintű a problémamegoldó képessége, jó a szervezőkészsége;
  • Tapasztalattal rendelkezik projektek megvalósításában projektmenedzsment, monitoring és értékelés terén;
  • Vannak innovatív szakmai elképzelései, amelyeket szívesen megvalósítana.

 

Munkavégzés helye és foglalkoztatás:

  • Országosan bárhonnan végezhető (érinti az SOS telephelyeit és az ifjúsági programban érintett fiataljainak lakóhelyeit, ami jelenleg Budapest, Kecskemét, Kőszeg, Orosháza, Szeged, Szombathely)

Amit ajánlunk:

  • Sokoldalú és kihívásokkal teli feladatok egy nemzetközi munkakörnyezetben.
  • Támogató, együttműködő csapat, és barátságos munkahelyi légkör.
  • Lehetőség a szakmai fejlődésre, részvétel továbbképzéseken, és szakmai konferenciákon.
  • Szupervíziókon történő részvétel lehetősége.

Ha úgy érzed, hogy a fenti leírás Rád illik, akkor kérlek, hogy a munkakör megjelölésével küldd el angol és magyar nyelvű szakmai önéletrajzod és motivációs leveled 2019.május 25-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu