Új munkatársunk főbb feladatai:

  • Részvétel a költségvetés előkészítésében, megvalósításában
  • Havi rendszerességgel a lakásotthonból és a gyermekek átmeneti otthonából kapott elszámolások ellenőrzése, – esetleges szabályzattól eltérő felhasználásról a pénzügyi és működtetési vezető értesítése, feljegyzés készítése
  • Könyvelésben való részvétel
  • Bejövő számlák nyilvántartásának vezetése, iktatásban való részvétel
  • Házipénztár kezelése
  • Részvétel a hatósági ellenőrzések előkészítésében, továbbá új pályázatok benyújtásának előkészítésében, megnyert pályázati összegek elszámolásában

Elvárásaink a leendő kollégánk felé:

  • Pénzügyi- számviteli ügyintézői végzettség
  • Minimum 1-2 év pénzügyi és/vagy könyvelési területen szerzett gyakorlat
  • Felhasználói szintű számítógép ismeretek (Word, Excel, Power Point)
  • Jó kommunikációs- és kapcsolatteremtő képesség
  • Önálló, pontos, precíz munkavégzés

Előnyt jelent:

  • Mérlegképes könyvelői végzettség
  • ECDL vizsga
  • Alapfokú angol nyelvismeret
  • „B” kategóriás jogosítvány

A munkavégzés helye és foglalkoztatás:

  • Kecskemét
  • Határozatlan idejű munkaviszony

Amit ajánlunk:

Változatos és kihívásokkal teli feladatokat egy nemzetközi szervezetben, és barátságos légkörben ahol a szakmai és emberi kompetenciák kerülnek az előtérbe.

Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el magyar fényképes, szakmai önéletrajzát és motivációs levelét legkésőbb 2019. szeptember 7-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu