Tapasztalt értékesítő vagy aki nem riad vissza a kapcsolatépítéstől?
Szeretsz csapatban dolgozni? Vezettél is már akár nagyobb csapatot is?
Gyere és csatlakozz értékesítői, másnéven adománygyűjtő csapatunkhoz,
hogy egy jó ügy érdekében dolgozhass, egy kiváló csapatban!

A munkakör célja:

A F2F – azaz face-to-face – tevékenység célja, hogy forgalmas csomópontokon, plázákban és bevásárlóközpontokban kutassuk fel új támogatóinkat a járókelők megszólításával és támogatói csoportos beszedési megbízás kötésével. Tesszük mindezt az ország több pontján, Budapesten és vidéki nagyvárosokban is, nagyjából 100-150 munkatárssal, melyből megközelítőleg 70-80 dolgozik Budapesten. Jelenleg a budapesti csapatok koordinásához keressük új kollégánkat.
A F2F koordinátor elsődleges feladata, hogy beosztottjaival együtt elérje a meghatározott éves bevételi terveket. Aktívan részt vesz az adománygyűjtésben, és segíti beosztottjait a meghatározott célok elérésében, a munka megszervezésében. Folyamatosan kapcsolatban van a budapesti csapatvezetőkkel és támogató toborzókkal, amely többségében személyes jelenlétet is igényel, így sok utazással jár a munkakör. Mindemellett felelőssége, hogy pozitív képet alakítson ki az Alapítványról, és ismertségét növelje magánszemélyek körében.

Főbb kihívások, amelyek munkád során jelentkezni fognak:

  • Új támogatók felkutatása és támogatói csoportos beszedési megbízások kötése
  • Munkaidő beosztások elkészítése
  • Folyamatos kapcsolattartás a csapatvezetőkkel
  • Új jelentkezők fogadása, interjúztatása és oktatása
  • Új és meglévő beosztottak pontos adminisztrálása adatbázisban
  • Munkavégzés helyszínével kapcsolatos tervek felállítása
  • Jelenéti ívek, formanyomtatványok ellenőrzése és eljuttatása a központi koordinációs irodába
  • Munkaeszközök folyamatos biztosítása a beosztottaknak

Olyan szakember jelentkezését várjuk, aki:

  • Minimum középfokú végzettséggel és ideális esetben egyetemi vagy főiskolai végzettséggel rendelkezik (előny: közgazdasági, marketing, értékesítés, kommunikáció).
  • Magabiztosan kezeli a számítógépet (Word, Excel).
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készséggel rendelkezik;
  • Minimum 1-2 éves értékesítői és/vagy munkaerő-szervezési tapasztalattal rendelkezik;
  • Képes motiválni több csapatot;
  • Jó stressztűrő képességgel rendelkezik
  • Szeret utazni, úton lenni
  • Büntetlen előéletű (erkölcsi bizonyítvány szükséges)

Előnyt jelent:

  • Non profit szférában szerzett releváns tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány

A munkavégzés helye és foglalkoztatás:

  • Budapest

Amit ajánlunk:

  • Változatos szakmai feladatokat egy izgalmas és szeretetteli közegben
  • Barátságos, közvetlen csapatot és jó hangulatú munkahelyi légkört
  • Családbarát munkahelyet és hosszútávú munkalehetőséget
  • Széles körű tapasztalat megszerzésének lehetőségét egy nemzetközi alapítványnál
  • Folyamatos továbbképzési lehetőségeket.

Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el magyar fényképes, szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével, legkésőbb 2023. február 10-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu