A munkakör célja:
Az adománygyűjtési vezető legfontosabb célja maximalizálni a magánszemélyektől érkező adományokat.
Az adománygyűjtési vezető felel az egyszeri adományozók behozataláért, rendszeres adományozóvá való konvertálásért, valamint a már megszerzett rendszeres adományozók megtartásáért, a lemorzsolódás csökkentéséért.
Új munkatársunk főbb feladatai és felelősségi köre:
- Felelős a különböző direkt marketing kampányok költségvetéséért és kivitelezéséért.
- Kapcsolatot tart alvállalkozókkal, marketing/kreatív/hirdetési stb. ügynökségekkel.
- A postai kampányok gyártási folyamatait kézben tartja, ennek érdekében a nyomdai kivitelezőkkel és postai ügyintézőkkel szorosan együttműködik.
- A telemarketing kampányok megszervezésében és lebonyolításában együttműködik a telemarketinggel foglalkozó kollégákkal.
- Az adományozók adatait nyilvántartó adatbázist felhasználói szinten kezeli, részt vesz a napi teendők ellátásában, valamint a fejlesztési folyamatokban, tesztelésekben.
- Felelős az online adománygyűjtési tevékenységért és fejlesztéséért, ennek kapcsán figyelemmel kíséri a legújabb trendeket. Részt vesz az online kampányok tervezésében és lebonyolításában az online adománygyűjtő kollégával.
- Szorosan együttműködik a F2F adománygyűjtési vezetővel.
- Mint vezető motiválja, támogatja és értékeli a hozzá tartozó kis csapat munkatársait ,
- Munkájáról az Adománygyűjtési- és kommunikációs igazgatónak tartozik beszámolási kötelezettséggel.
- Az adományozói kapcsolatok kezelése során betartja és betartatja az adatkezelési alapelveket.
- Kimutatásokat készít szoros együttműködésben az üzleti elemzővel, hogy az adományozók szokásait megismerjük, megértsük.
- Részt vesz az üzleti elemzések, előrejelzések, éves stratégiák összeállításában az egyéni adományozók vonatkozásában.
- Felelős az üzleti tervében foglaltak végrehajtásáért, valamint a kitűzött és egyeztetett célok eléréséért.
Elvárásaink a leendő kollégánk felé:
- Egyetemi vagy főiskolai végzettséggel rendelkezik (előny: közgazdasági, marketing, értékesítés, kommunikáció).
- 4 – 5 év szakmai tapasztalata van értékesítési területen és/vagy reklám/PR ügynökségi oldalon
- Kiváló vezetői képességekkel rendelkezik és ideális esetben legalább 1 éves vezetői tapasztalata van.
- Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismerettel rendelkezik (Word, Excel, PowerPoint).
- Kreatív, önálló és teljesítményorientált egyéniség, aki képes csapatban és önállóan is dolgozni.
- Magas szintű a problémamegoldó képessége és jó a szervezőkészsége.
- Gyorsan reagál, empatikus és jó stressztűrő képességgel rendelkezik.
- Könnyen megtalálja a hangot másokkal.
- Kíváncsi természet és vannak innovatív szakmai elképzelései, amelyeket szívesen megvalósítana.
- Rendelkezik jogosítvánnyal.
- Büntetlen előéletű
Előnyt jelent:
- Magabiztos folyékony angol nyelvtudás
- Gyermekvédelmi ismeretek
- Nemzetközi tapasztalatok
- Ügynökségi háttér
A munkavégzés helye és foglalkoztatás:
- Budapest
- Részben van lehetőség otthoni munkavégzésre is
Amit ajánlunk:
- Sokoldalú és kihívásokkal teli feladatok egy nemzetközi munkakörnyezetben.
- Értékes szakmai kapcsolatrendszer kiépítése az alapítvány szakmai csapatával és a partnerszervezetekkel.
- Támogató, együttműködő csapat, és barátságos munkahelyi légkör.
- Lehetőség bevonódásra az alapítvány nemzetközi munkájába is, megismerve a legújabb jó gyakorlatokat.
- A szakmai továbbképzések támogatása.
- Home office lehetőség.
Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el magyar és angol fényképes, szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével, legkésőbb 2024. október 18-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu