A munkakör célja:

Az adománygyűjtési- és kommunikációs igazgató fő feladata megtalálni a Magyarországon elérhető lehetőségeket arra, hogy a magán- valamint a céges szektorból származó adományokból biztosítsa az országos szervezet fenntartási költségeit. Ezzel összhangban felelős az adománygyűjtési- és kommunikációs stratégia elkészítéséért és megvalósításáért, továbbá az SOS Gyermekfalvak küldetésének és eredményének közvetítéséért a nyilvánosság felé.

Munkája fontos részét képezi az adománygyűjtési- és kommunikációs csapat szakmai irányítása és támogatása, mind szakmai, mind emberi szempontból.

A munkakör betöltője közvetlenül az Ügyvezető Igazgatónak tartozik beszámolási kötelezettséggel, és az alapítvány vezetőségének tagja, ahol többek között a stratégiai jelentőségű kérdésekről is születik döntés.

Főbb kihívások, amik munkád során jelentkezni fognak:

  • Kidolgozza és végrehajtja az adománygyűjtő stratégiát az országos szervezet üzleti tervében foglaltak alapján.
  • Összeállítja az adománygyűjtés éves költségvetését, követi az éves terveket és szükség szerint finomhangolja azt.
  • A kiadott tervezési és jelentési folyamatok alapján, valamint a meghatározott és elfogadott teljesítménymutató rendszer/kontrolling adatok tükrében megtervezi, figyeli, értékeli és elemzi az adománygyűjtési tevékenységeket.
  • Célja, hogy megerősítse a szervezet elismertségét, hitelességét és elfogadását az adománygyűjtő- és kommunikációs tevékenységeken keresztül.
  • Az SOS Gyermekfalvak gyökerei, jövőképe, küldetése és értékei alapján az SOS Gyermekfalvakat erős és megbízható szervezetként pozícionálja a potenciális és a meglévő támogatók körében, ezzel összefüggésben a szervezet követőinek, kedvelőinek számát növeli.
  • Kapcsolatot tart az SOS Gyermekfalvak nemzetközi szervezetének adománygyűjtési csapatával megosztja jó gyakorlatainkat, megismeri, ha indokolt bevezeti a más országokban működő adománygyűjtési módszereket.
  • Feladata a változó jogszabályi környezet figyelemmel kísérése és betartása.
  • Különféle eseményeken képviseli a szervezetet, elősegíti a kapcsolatépítést.
  • A szervezet összes szintjén dolgozó kollégájával együttműködik, segítséget nyújt, megosztja az információt, tudást és a szakértelmet, felel a belső kommunikációs folyamatokért.

Olyan szakember jelentkezését várjuk, aki:

  • Egyetemi vagy főiskolai végzettséggel rendelkezik (előny: közgazdasági, marketing, értékesítés, kommunikáció).
  • 4 – 5 év szakmai tapasztalata van értékesítési területen és/vagy reklám/PR ügynökségi oldalon
  • Kiváló vezetői képességekkel rendelkezik és ideális esetben legalább 3 éves vezetői tapasztalata van.
  • Magabiztos folyékony angol nyelvtudással rendelkezik.
  • Kreatív, önálló és teljesítményorientált egyéniség, aki képes csapatban és önállóan is dolgozni.
  • Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismerettel rendelkezik (Word, Excel, PowerPoint).
  • Angolul és magyarul is jó prezentációs készséggel rendelkezik.
  • Magas szintű a problémamegoldó képessége és jó a szervezőkészsége.
  • Egy megújuló szervezet vezető beosztású munkatársaként képes modellt nyújtani mind a gyerekek, mind a felnőttek számára, továbbá belső igénye van a fejlődésre, tanulásra és a szakmai fejlődés feltételeinek megteremtésére.
  • Gyorsan reagál, empatikus és jó stressztűrő képességgel rendelkezik.
  • Könnyen megtalálja a hangot másokkal.
  • Kíváncsi természet és vannak innovatív szakmai elképzelései, amelyeket szívesen megvalósítana.
  • Rendelkezik jogosítvánnyal.

Előnyt jelent:

  • Gyermekvédelmi ismeretek
  • Nemzetközi tapasztalatok
  • Ügynökségi háttér

Munkavégzés helye:

  • A munkakör végezhető több területünkről is, és a home office is elfogadott. Azonban a legtöbb partnerkapcsolat, és a saját csapat is Budapesten található. (Budapest, Kecskemét, Szeged)

Amit ajánlunk:

  • Sokoldalú és kihívásokkal teli feladatok egy nemzetközi munkakörnyezetben.
  • Értékes szakmai kapcsolatrendszer kiépítése az alapítvány szakmai csapatával és a partnerszervezetekkel.
  • Támogató, együttműködő csapat, és barátságos munkahelyi légkör.
  • Lehetőség bevonódásra az alapítvány nemzetközi munkájába is, megismerve a legújabb jó gyakorlatokat.
  • A szakmai továbbképzések támogatása.
  • Home office lehetőség.

Ha úgy érzed, hogy a fenti leírás Rád illik, akkor kérlek, hogy a munkakör megjelölésével küldd el angol és magyar nyelvű szakmai önéletrajzod és motivációs leveled fizetési igény megjelölésével 2023. szeptember 15-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu.