Főbb feladatok

  • Egyéni adománygyűjtési tevékenység irodai háttérmunkájához kapcsolódó feladatok ellátása
  • Egyéni adományozók adatainak pontos, naprakész vezetése, rögzítése
  • Telefonos kapcsolattartás a már meglévő és potenciális egyéni adományozókkal: hiányzó adatok bekérése, köszönő telefonok lebonyolítása
  • Beérkező (általános, érdeklődő) telefonhívások kezelése, pontos információk nyújtása az alapítványról, a tevékenységeinkről
  • Részvétel az adatbázis rendszer kezelésében, naprakész nyilvántartásában
  • Az egyéni adománygyűjtési vezető munkájának támogatása

Elvárásaink

  • Min. középfokú végzettség
  • Magabiztos felhasználó szintű számítógépes ismeretek, kiemelten excel
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés,
  • Precizitás, megbízhatóság
  • Csapatszellem
  • Monotonitás tűrés, logikus gondolkodás

Előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség
  • Adminisztrációs területen szerzett gyakorlat
  • Adatbázis(ok) felhasználói szintű ismerete, használata

Amit ajánlunk:

  • Barátságos, közvetlen, jó hangulatú munkahelyi légkört
  • Támogató csapatot
  • 6 órás részmunkaidőben történő munkavégzést
  • Családbarát munkahelyet

Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével 2020. február 15-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu