Ritka, amikor egy szervezet nem magának kér adományt, hanem a piacon működő versenytársainak is. A koronavírus-járvány nehéz helyzetbe hozta a civil szervezeteket, sokan küzdenek az életben maradásukért.

 

A koronavírus számtalan olyan vállalati szektort kezd tönkretenni, melyek adományaira a civilek nagyban számíthatnak, sok ember pedig elveszítette a munkáját, így a magánadományok összeg is jelentősen csökkent vagy csökkeni fog a jövőben. A meglévő és új adományozókra épp ezért nagyobb szükség van, mint valaha. Az SOS Gyermekfalvak –  a Burger King után – kampányában arra kéri az embereket a közösségi médiában, hogy ne feledkezzenek meg ebben a nehéz helyzetben azokról a civil szervezetekről sem, akik az Etikus Adománygyűjtő Szervezetek Önszabályozó Testületének tagjai, így átláthatóan, elszámoltathatóan használják fel a hozzájuk érkező támogatásokat.

A koronavírus miatt nehéz helyzetbe kerültek az SOS-ben élő gyerekek is, hiszen ők egyszer már mindent elveszítettek. A szüleiket. Érthető, ha most az átlagnál jobban szoronganak, hogy mi lesz velük. Az SOS Gyermekfalvak igen jelentős mértékben adományokból tartja fenn magát, így tud biztonságot adni közel 400 gyereknek, akiket többnyire bántalmazás, elhanyagolás, szenvedélybetegség, a szülők betegsége, halála miatt emeltek ki a családból.

https://www.facebook.com/sos.gyermekfalu/photos/rpp.286931007596/10158648332672597/?type=3&theater