A külvilág is díjazta erőfeszítéseinket, amit a COVID alatt tettünk kollégáinkért. Idén először kapott elismerést a nonprofit szektorból érkező pályázat, az SOS Gyermekfalvak kampánya különdíjban részesült és elnyerte a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding díját SOS segítség az SOS-nek kampányával.

 

A díjat hatodik alkalommal adták át, a 30 éves Magyar PR Szövetség védnöksége alatt. Az online esemény keretében összesen 19 díjat osztottak ki, amelyet egy 15 tagú független szakmai zsűri ítélt oda a pályázóknak. Külön díjazták a koronavírus járvány okozta helyzetre adott megoldásokat, hiszen az elmúlt évben minden eddiginél fontosabb lett, hogy a pandémia okozta gazdasági és társadalmi kihívások közepette a munkáltatók milyen felelősséget vállalnak munkavállalóik felé.  „Valóban megmutatkozott, hogy egy vállalat csak a szlogenek szintjén volt elkötelezett a szűkebb környezete iránt vagy valóban óvta munkatársait és így a gondosan felépített munkáltatói márkáját. Így a COVID lett 2020-ban a munkáltatói márkák lakmuszpapírja.” – mondta Kádár Balázs, az Employer Branding Award alapítója, az MPRSZ elnökségi tagja.

Az elmúlt egy évben az SOS Gyermekfalvak számára az volt a legfontosabb, hogy biztonságban tudhassuk az SOS-ben élő nevelőszülői családokat és munkatársainkat, és mindent megtegyünk fizikai és mentális egészségük megőrzése érdekében. SOS segítség az SOS-nek  kampányunkkal a koronavírus járvány alatt segítettük dolgozóinknak biztonságban átvészelni ezt az időszakot. Azért dolgozunk, hogy egy gyerek se nőjön fel egyedül.