November 10-én útjára indult az RTL-en és az RTL+-on futó Álarcos Énekes negyedik évada. A csatorna sikersorozatának népes rajongótábora mától nemcsak a tévéképernyők előtt izgulhat a titokzatos, maszkos jelmezekért, de az őket ábrázoló ruhákat is megvásárolhatja. Az exkluzív termékeket a csatorna a vezető hazai stílusmagazinnal, a GLAMOUR-ral együttműködésben készítette és tette elérhetővé a rajongók számára a márka újonnan indított saját webshopjában. A vásárlók egyúttal az SOS Gyermekfalvakban élő gyerekeket is támogatják.
Unikális együttműködés indult az egyik legnagyobb hazai kereskedelmi csatorna, az RTL és a GLAMOUR magazin magyarországi kiadója, a Ringier Hungary között. A két médiavállalat közösen dobta piacra a népszerű énekes-nyomozós műsor, az Álarcos Énekes merchandising termékeit – pólókat, pulóvereket és bögréket –, amelyek az idei évad népszerű karaktereit, Sushit, Mókust, Ananászt, Mézeskalácsot és társaikat ábrázolják. Az együttműködés keretei között a jogtulajdonos Fremantle Media biztosította a műsorban látható különböző karakterekhez és azok vizuális megjelenítéséhez fűződő jogokat, az RTL a műsor környezetében való kreatív megjelenésről gondoskodott, míg a GLAMOUR a termékek fejlesztéséhez adta szakmai tudását. A ruhadarabokon látható grafikákat a magyar származású, külföldön élő és alkotó illusztrátor, grafikusművész, Aliyeva Anikó készítette. Aliyeva már több ízben közreműködött a magazin illusztrációinak készítésében, az olvasók legfőképpen merész, színes, vibráló stílusáról ismerhetik, most pedig játékosan izgalmas Álarcos jelmezivel találkozhatunk.
A termékek kizárólag a GLAMOUR október végén indított webshopjában érhetőek el, amelynek életre hívásával a márka kiadója, a Ringier Hungary belépett az e-commerce piacra. A webshopon az Álarcos énekes produkcióval közös termékeken felül elérhetőek lesznek többek közt a GLAMOUR limitált szériás beauty box termékcsomagjai, exkluzív bookazine kiadványai, és a magazin 20. születésnapjára készült egyedi táskák is.
A két kiadó az Álarcos Énekes termékek vásárlásából befolyt nyereség 20%-ával az SOS Gyermekfalvak lakóit segíti.