A mai Chevrolet Divatbemutatón a Chevrolet Europe és az SOS Gyermekfalu Nemzetközi Szervezete bejelentette európai partnerkapcsolatuk beindítását, amelynek célja az SOS gondozásában élő gyermekek mobilitásának fokozása.

• A 2011-ben százéves jubileumát ünneplő Chevrolet száz autót adományoz az SOS nemzetközi szervezetének

• Márkakereskedőit és az ügyfeleit is bevonja a „Wheels for Kids” program az európai partnerségbe

• Egy 2011-es Frank Sorbier ruhakreáció árverezése a francia SOS gyermekfalu részére

 

2010. szeptember 29. Párizs:
A mai Chevrolet Divatbemutatón a Chevrolet Europe és az SOS Gyermekfalu Nemzetközi Szervezete bejelentette európai partnerkapcsolatuk beindítását, amelynek célja az SOS gondozásában élő gyermekek mobilitásának fokozása. Az SOS Gyermekfalu otthont teremt az elárvult és elhagyott gyermekeknek, családmegerősítő programjával megelőző támogatást nyújt a széteséssel fenyegetett családoknak, illetve oktatási intézményeket tart fent. A partnerség indítását és a az autómárka századik születésnapját ünnepelve – a Chevrolet száz darab autót ajánl fel az SOS-nek.

„Mi sem természetesebb, mint hogy egy autógyártó gépjárművet ajánl fel segítségképpen. Reméljük, hogy járműveink megkönnyítik a gyermekek és gondviselőik mindennapi életét – nyilatkozott Wayne Brannon, a Chevrolet Europe elnöke. – Büszkék vagyunk, hogy támogathatunk egy olyan független, odaadó és elkötelezett szervezetet, mint a családi tragédiákat enyhítő SOS Gyermekfalu.”

The „Wheels for Kids” program a gyerekek és nevelőszüleik utazását szolgálja, illetve megkönnyíti, hogy az SOS Családmegerősítő Program munkatársai felkeressék a hátrányos helyzetű családokat.

„A Chevrolet autóit, a kiskocsitól a hétülésesig, nagy becsben tartják majd leendő használóik – mondta Richard Pichler, az SOS nemzetközi szervezetének főtitkára. – Az SOS anyáknak ugyanolyan feladatokat látnak el mint más szülők, ráadásul nagy háztartást is vezetnek. Családmegerősítő Programjainkban munkatársaink szegény közösségeket látogatnak, hogy segítsenek a családoknak gondoskodni magukról és gyermekeikről. Mobilitásuk életbevágóan fontos a gyermekek támogatásában.”

A későbbiekben minden Chevrolet márkakereskedő és ügyfél bevonásával bővül a program. Ennek részletei jelenleg kidolgozás alatt állnak, de szerepel majd benne az autószerviz szolgáltatás illetve továbbtanulási lehetőségek biztosítása Chevrolet kereskedők vagy autósok segítségével.

A Chevrolet Divatbemutató estélyén – a márka centenáriumi évében, 2011-ben – az ismert francia divattervező, Frank Sorbier különleges ruhakölteményét is elárverezik a francia SOS Gyermekfalvak javára.

A Chevrolet fiatalokat támogató programjának részeként minden évben meghirdetik a Young Creative Chevrolet pályázatot is. A verseny ifjú művészeknek ad bemutatkozási lehetőséget életszerű körülmények között, és segíti első lépéseiket az iparművészet világában.