Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa tagja a 134 országban működő SOS Gyermekfalvak Nemzetközi Szövetségének. Egy olyan civil szervezet a gyermekvédelem területén, amely nevelőszülői hálózatokat és lakásotthonokat működtet. Az elmúlt 10 évben a szervezet megújult, és ehhez a szakmai megújuláshoz keres innovatív munkatársakat. Szakmai munkánk minőségének támogatásához keresünk munkatársat a budapesti irodánkba az alábbi pozícióra: Adatbázis specialista / üzleti elemző

A munkakör célja 

  • Az adatbázis specialista / üzleti elemző hozzájárul az adománygyűjtők stratégiai tervének elkészítéséhez. Feladata, hogy közreműködjön és hatékonyan segítse az adománygyűjtési terület pénzügyi és stratégiai tervezési és riportolási folyamatait. Ezen folyamat része a már meghatározott teljesítménymutató  és kontrolling adatok nyomonkövetése, fejlesztése, értékelése, elemzése (pl. válaszok aránya, befektetés megtérülésének mutatója, lemorzsolódási arány, tényleges nettó jövedelem…stb.)
  • Biztosítja, hogy az adománygyűjtő adatbázisban a legpontosabb adatok szerepeljenek, és folyamatosan dolgozik az adományozók optimalizált szegmentációján és a hatékony adatbázis kezelési munkafolyamatokon.
 Főbb kihívások 
  • Biztosítja az adományozói adatbázis és CRM rendszer napi szintű üzemszerű működését (adat importok, folyamatok felügyelete, az automatizált feldolgozásokból kieső tételek kézi rendezése).
  • Napi / heti / havi rendszerességű elemzéseket, szegmentációt végez, ellenőrzi a rendszerbe kerülő illetve az ott tárolt adatok és összefüggések helyességét.
  • Változtatásokat eszközöl a meglévő folyamatokban a hatékonyság növelése érdekében, új folyamatokat, fejlesztéseket javasol, valamint kidolgozza és koordinálja ezek megvalósítását.
  • Aktívan részt vesz a címlista bérlési folyamatban, segítséget nyújt az adományozói célcsoportok meghatározásában.
  • Címlistát állít össze és küld ki a nyomdai partnereknek célzott reklámlevél kampányokhoz.
  • Minden hónap végén összesíti az adomány bevételeket a könyveléshez.
  • Havi rendszerességgel elemzéseket, előrejelzéseket, jelentéseket készít a kampányokról a vezetőség döntéshozatalának támogatásához.
  • Aktívan részt vesz az éves és a középtávú adománygyűjtési terv, valamint a nemzetközi SOS szervezetnek küldött jelentések összeállításában.

Olyan szakember jelentkezését várjuk, aki: 

*       Felsőfokú (egyetemi vagy főiskolai) végzettséggel rendelkezik, gazdasági és/vagy informatikai területen;
*       Legalább 2-3 év releváns tapasztalata van adatbázis kezelés és/vagy üzleti elemzés területén;
*       Aktív angol nyelvtudással rendelkezik, ami elengedhetetlen a munkavégzéshez;
*       Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretei vannak, ezen belül is kiemelkedő Excel tudása;
*       Precíz, megbízható, képes az önálló munkavégzésre;
*       Kiemelkedő az elemzői készsége, és rendszerszemlélettel rendelkezik;
*       Nyitott az új dolgokra, kezdeményező és kreatív.
*       Tud és szeret is csapatban dolgozni
 
Amit ajánlunk:
 
Sokoldalú és kihívásokkal teli feladatok egy nemzetközi munkakörnyezetben, ahol a szakmai és az emberi kompetenciákat részesítjük előnyben.
Támogató, együttműködő csapat, és barátságos munkahelyi légkör.
Lehetőség a szakmai fejlődésre.

Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje angol és magyar nyelvű szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével 2017. december 10-ig a következő e-mail címre: krisztina.kindla@sos.hu