Panaszkezelési tájékoztató

Az információnyújtás rendje, módozatai:


Hivatalos iratainkba való betekintés lehetősége mindenki számára adott. Iratainkba való betekintésre budapesti irodánkban, munkaidőben, előzetes bejelentkezés alapján van lehetőség.


Kapcsolatfelvétel postai úton:

1094 Budapest, Angyal utca 1-3.

1043 Budapest, Pf. 838.


Kapcsolatfelvétel telefonon:

+36 1 325 9412
+36 1 325 9316


Kapcsolatfelvétel e-Mail-ben:

adomanyinfo@sos.hu | támogatásokkal kapcsolatban

iroda@sos.hu | egyéb ügyekkel kapcsolatban

 

Az iroda nyitvatartási rendje:

H-P: 09:00 - 16:00
 


Panasztevő jogai:


  • Joga van arra, hogy panaszt tegyen a fenti csatornákon (írásban a fenti email és levelezési címen, illetve telefonon),
  • Joga van arra, hogy névtelen – anonim maradjon a folyamat során,
  • Joga van ahhoz, hogy a lenti folyamat alapján meghatározott időn belül panasza kivizsgálásra kerüljön és panaszára választ kapjon


 

A panaszkezelés menete:


A postai úton érkezett panaszokat beérkezésükkor iktatjuk, az e-mailek beérkezési dátuma az e-mail fejlécében rögzített. A panaszok elbírálásának folyamata a következő: a panasz a beérkezést követően a koordinációs iroda érintett munkacsoportjának vezetőjéhez kerül, aki szükség esetén a panasz kezelésébe bevonja a ügyvezető igazgatót. A panasz kivizsgálása legkésőbb a beérkezést követő munkanapon megkezdődik. A kivizsgálás eredményéről, a panasz kezelésének módjáról a panaszt benyújtó a kivizsgálás befejeztével (maximum 5 munkanap, eltérő esetben a panaszt benyújtó értesítést kap az eljárás időtartamának meghosszabításáról, illetve annak okáról) a panasztételi csatornán (postai úton vagy e-mailben) tájékoztatást kap a kivizsgálás eredményéről.
 

Panaszkezelési beszámoló: