Pénzügyi és működtetési vezető | Kőszeg

Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa tagja a 134 országban működő SOS Gyermekfalvak Nemzetközi Szövetségének. Egy olyan civil szervezet a gyermekvédelem területén, amely nevelőszülői hálózatokat, lakásotthonokat és családmegerősítő programot működtet. Olyan gyermekeknek nyújt szerető családot és gondoskodást, akik valamilyen okból nem élhetnek vérszerinti családjukkal. Az elmúlt 10 évben a szervezet megújult, és egységes stratégiai elképzelés alapján építi a nemzeti szervezeteit és ehhez keres innovatív munkatársakat. Stratégiai folyamataink támogatásához Kőszegre munkatársat keresünk az alábbi pozícióba: ​ Pénzügyi és működtetési vezető
Munkakör célja:

A Kőszegi terület folyamatos és zökkenőmentes gazdasági hátterének biztosítása, pénzügyi folyamatainak ellenőrzése, nyomon követése. Az előre látható pénzügyi kockázatok és problémák időben való jelzése a területi igazgató és a pénzügyi és működtetési igazgató felé.

Főbb feladatok:
  • Költségvetés elkészítése, teljesítésének, felhasználásának figyelemmel kisérése, havi cash-flow készítés, és az intézmény likviditásának biztosítása;
  • Szerződések előkészítése, szövegezése, tárgyalásokon való aktív részvétel, belső szabályozók elkészítésében való közreműködés;
  • Hatósági ellenőrzéseken való részvétel, jelentések készítése, koordinálása;
  • Adatok kezelése, nyilvántartások vezetése;
  • Statisztikai jelentések elkészítése;
  • Normatív támogatás elszámolása és a kapcsolódó kimutatások elkészítése;
  • A pénzkezelés jogszabályi és belső szabályzat szerinti működésének biztosítása; 
  • Beruházások előkészítése, igényfelmérés, árajánlatok bekérése, elbírálás előkészítése, kivitelezés koordinálása, beszámoló elkészítése, leltározás;
  • Gépjárműflotta teljes körű ügyintézése;
  • Beérkező számlák ellenőrzése, teljesítés igazolása, nyilvántartásának vezettetése, könyvelésre előkészítése, a főkönyvi könyvelés ellenőrzése;
  • A terület munkaügyi folyamatainak teljes körű ellátása, nyomon követése és a hatályos törvényeknek történő megfelelőség biztosítása a HR igazgató együttműködésével.
  • Teljes körű személyügyi adminisztráció / dokumentáció kezelése.

Elvárásaink a leendő kollégánk felé:
  • Felsőfokú végzettség (főiskola, egyetem) pénzügyi és/vagy számviteli területen; 
  • Mérlegképes könyvelői végzettség;
  • Legalább 3 év releváns szakmai tapasztalat (könyvelő és/vagy pénzügyi területen); 
  • Magabiztos felhasználó szintű számítógépes ismeretek, kiemelkedő Excel tudás;
  • Középfokú, aktív angol nyelvtudás (szóban és írásban);
  • Alapos ismeretek a vonatkozó törvények és jogszabályok tekintetében;
  • Precizitás, megbízhatóság, önálló munkavégzési képesség;
  • Legalább két év vezetői tapasztalat, és kiváló vezetői készségek;
  • Kiemelkedő elemzői készségek, rendszerszemlélet;
  • Új dolgokra való nyitottság, kezdeményezőkészség, kreativitás.

Előnyt jelent:
  • NAVISION szoftver használatának ismerete; 
  • Kontrolling végzettség és/vagy tapasztalat;
  • Pályázatok, projektek területén szerzett tapasztalat;
  • Nemzetközi cégnél szerzett tapasztalat;
  • B kategóriás jogosítvány;
  • Gyermekvédelmi terület ismerete;
  • Nonprofit szférában szerzett tapasztalat.

A munkavégzés helye:

Kőszeg

Amit ajánlunk:
  • Változatos és kihívásokkal teli feladatokat egy nemzetközi szervezetben.
  • Támogató, együttműködő csapat és barátságos légkör.
Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el fényképes angol és magyar szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével legkésőbb 2017. február 5-ig a követező e-mail címre: krisztina.kindla@sos.hu