Családmegerősítőprogram-vezető

Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa tagja a 134 országban működő SOS Gyermekfalvak Nemzetközi Szövetségének. Egy olyan civil szervezet a gyermekvédelem területén, amely nevelőszülői hálózatokat és lakásotthonokat működtet. Olyan gyermekeknek nyújt szerető családot és gondoskodást, akik valamilyen okból nem élhetnek vérszerinti családjukkal. Az elmúlt 10 évben a szervezet megújult, és egységes stratégiai elképzelés alapján építi a nemzeti szervezeteit és ehhez keres innovatív munkatársakat. Ebből a szervezeti változásból következően az SOS Gyermekfalvak, kőszegi munkavégzéssel, munkatársat keres az alábbi pozícióra: Családmegerősítőprogram-vezető
A családmegerősítési-program az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványának új, a nemzetközi gyermekvédelmi trendeket szem előtt tartó kezdeményezése. Célja, hogy a szervezet a magyarországi gyermekjóléti alapellátás egyik meghatározó szereplőjévé váljon, azáltal, hogy a veszélyeztetett vagy hátrányos helyzetű családokat támogatja és megerősíti. A családmegerősítőprogram-vezető a “Gyerekek és családok támogatása mobil teammel” projekt irányítása keretében koordinálja a családokat segítő programokat és követi a megvalósulásukat. 
 

Főbb feladatok:

  • Felelős a „Gyerekek és családok támogatása mobil teammel” elnevezésű, 24 hónapig tartó projekt szakmai programjának minőségi megvalósulásáért, összhangban a szervezet stratégiájával és szakmai sztenderdjeivel
  • Irányítja a projekten belüli szakmai programok fejlesztését, a helyi igényeknek és a célcsoport szükségleteinek megfelelően (pl. szakemberek képzései, hátrányos helyzetű családok számára prevenciós foglalkozások, szexuális edukáció, stb.)
  • Támogatja a helyi formális és informális csoportok, civil szervezetek megerősödését, a közösségi szolgáltatások kapacitásának növelése érdekében
  • Részt vesz a családmegerősítőprogram munkatársainak és önkénteseinek kiválasztásában, majd irányítja őket, szakmai támogatási rendszert biztosít számukra
  • Támogatja a területi igazgatót a helyi partnerekkel való együttműködésben és a szakmai kapcsolatok kialakításában
  • Képviseli a szervezetet különböző helyi, országos és nemzetközi fórumokon
  • Rendszeresen készít jelentést a program előrehaladásáról, mind a területi igazgató, mind a szervezet koordinációs irodája felé
  • Irányítja a projekt pénzügyi és adminisztratív folyamatait, a szervezeti szabályozókkal és szakmai útmutatásokkal összhangban, együttműködve a helyi területi igazgatóval és a budapesti koordinációs irodával
  • Segít a helyi források és adományszervezési lehetőségek feltérképezésében és elérésben, a projekt hosszútávú fenntarthatósága érdekében

Olyan szakember jelentkezését várjuk, aki:

  • Felsőfokú szakirányú végzettséggel rendelkezik (szociális munkás, és/vagy pszichológus végzettség előnyt jelent)
  • Van tapasztalata projektmanagement- és adminisztráció területen
  • Van tapasztalata gyermekvédelmi területen vagy hátrányos helyzetű családokkal való munkában
  • Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik 
  • Magabiztos angol nyelvtudással rendelkezik 

Előnyt jelent:

  • Helyismeret Vas megyében
  • „B” kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik

A munkavégzés helye:


Kőszeg

Amit ajánlunk:

  • Változatos és kihívásokkal teli feladatok egy nemzetközi gyermekvédelmi alapítványnál, ahol a szakmai és emberi kompetenciák kerülnek az előtérbe
  • Lehetőség a szakmai fejlődésre, karrierépítésre, nemzetközi tapasztalatcserékre

Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el szakmai önéletrajzát és motivációs levelét legkésőbb 2017. április 5-ig a következő e-mail címre: viola.szlanko@sos.hu